مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 06:502021-03-26سياسي

«حقیقت انتظار و نیروسازی» موضوع هفدهمین همایش دکترین مهدویت


دبیر شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت از برگزاری همایش هفدهم با موضوع «حقیقت انتظار و نیروسازی» بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدصابر جعفری که امروز در مراسم افتتاحیه شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در مسجد مقدس جمکران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخن می گفت با اشاره به تلاش های انجام شده مراکز حوزوی و دانشگاهی و نهادهای گوناگون در برگزاری دوره های مختلف این همایش بیان کرد: انتخاب موضوع برای همایش شانزدهم نیز مانند همایش های گذشته با دریافت اولویت از مراکز مختلف علمی و پژوهشی انجام و بر عنوان طرح کلی دین و حرکت انبیاء و امامان از آغاز تا انجام متمرکز شد.

وی افزود: این همایش امروز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با ارائه مقالات برتر از سوی پژوهشگرانی از کشورهای مختلف از جمله ایران، کانادا، استرالیا و حضوری و برخی نیز به صورت مجازی ارائه می شود.

دبیر شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت سپس ضرورت پرداختن به طرح کلی دین و روش کشف بحث در این موضوع را یادآور شد و گفت: یکی از دلایل مهم پرداختن به این موضوع مهم، گسترش نهضت های اسلامی و ضرورت بهره گیری از حرکت انبیاء و امامان در این نهضت هاست، ضمن آن که مقایسه روش های بنیادین در فقه اسلام و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حقیقت انتظار و نیروسازی» موضوع هفدهمین همایش دکترین مهدویت

«حقیقت انتظار و نیروسازی» موضوع هفدهمین همایش دکترین مهدویت