مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-26سياسي

فعالیت 322 تشکل قرآنی در لرستان/ خسارت زیاد کرونا به مؤسسات و خانه های قرآنی


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 322 تشکل قرآنی شامل مؤسسات، خانه ها و جلسات قرآنی در سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 322 تشکل قرآنی شامل مؤسسات، خانه ها و جلسات قرآنی در سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد.

حجت الاسلام صادق جعفرپور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر 60 خانه فعال قرآنی 62 مؤسسه فعال قرآنی و 200 جلسه دائمی قرآن در استان داریم، گفت: این خانه ها، مؤسسات و جلسات قرآنی در زمینه های مختلف از جمله آموزش قرآن، قرائت، تفسیر، حفظ و برپایی محافل قرآنی در استان فعالیت دارند.

وی به شرایط کرونایی در کشور اشاره کرد و افزود: کرونا ویروس باعث شد فعالیت های قرآنی مؤسسات، خانه های قرآن و جلسات دائمی قرآن محدود شود ولی این فعالیت ها تعطیل نشد و در بستر فضای مجازی برنامه های قرآنی اعم از آموزش و محافل قرآنی و حتی مسابقات فرهنگی و قرآنی زیادی برگزار شد.

جعفرپور اضافه کرد: البته کروناویروس و تعطیلی کلاس‎های حضوری خسارت های زیادی را از نظر مالی به مؤسسات و خانه های قرآنی وارد کرد که تبلیغات اسلامی تاکنون در حد توان خود از مؤسسات و خانه های قرآنی استان حمایت های لازم را داشته و خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 322 تشکل قرآنی در لرستان/ خسارت زیاد کرونا به مؤسسات و خانه های قرآنی

فعالیت 322 تشکل قرآنی در لرستان/ خسارت زیاد کرونا به مؤسسات و خانه های قرآنی