مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-26بين الملل

برکناری نتانیاهو تنها راه برای خروج از بحران سیاسی اسراییل است


با اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی و قوت گرفتن احتمال برگزاری پنجمین انتخابات کنست ظرف کمتر از دو سال روزنامه واشنگتن پست در مطلبی تنها راه خروج از بن بست سیاسی در اراضی اشغالی را کنار نهادن نتانیاهو از قدرت دانست.

- با اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی و قوت گرفتن احتمال برگزاری پنجمین انتخابات کنست ظرف کمتر از دو سال روزنامه واشنگتن پست در مطلبی تنها راه خروج از بن بست سیاسی در اراضی اشغالی را کنار نهادن نتانیاهو از قدرت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه در گزارش در این باره نوشت: نتایج چهارمین انتخابات در اسراییل نشان می دهد که تل آویو در بن بست سیاسی جدیدی قرار دارد و تشکیل ائتلاف دولتی پایدار امکان پذیر نیست.

در این گزارش آمده است: اسراییل در حال حرکت به سمت یک وضعیت مبهم سیاسی است که هفته ها یا ماه ها ادامه خواهد داشت و احتمال دور پنجم انتخابات کنست هم مطرح است که دلیل همه اینها به یک شخص بازمی گردد و او کسی جز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل نیست.

واشنگتن پست در ادامه نوشت: بنیامین نتانیاهو که طولانی ترین دوران نخست وزیری را در تاریخ اسراییل دارد، به دلیل فسادی که در حال حاضر بابت آن محاکمه می شود نتوانست اکثریت راست میانه را متحد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری نتانیاهو تنها راه برای خروج از بحران سیاسی اسراییل است

برکناری نتانیاهو تنها راه برای خروج از بحران سیاسی اسراییل است