مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 08:302021-03-26اقتصادي

محموله مرغ تا زمان رفع نیاز به خارج از البرز منتقل نمی شود


تا زمانی که مردم استان به مرغ و سایر کالاها نیاز داشته باشند، هیچ کالایی به خارج استان انتقال داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیزالله شهبازی ظهر جمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بسیج ادارات نیز برای نظارت و کنترل بازار به میدان آمده اند، اظهار کرد: فرمانداران و مسئولان مربوطه همچنان باید با قدرت در بازار باشند و تمامی امور را زیر ذره بین داشته باشند.

وی ادامه داد: نمی توانیم کار را تعطیل کنیم، کار دولت هیچگاه تعطیلی ندارد چرا که ملاک و معیار ما کسب رضایتمندی مردم است و برای این منظور برگزاری جلسات و حضور میدانی حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز ادامه دارد.

استاندار البرز تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز پای کار است و همراه با مسئولان نظارتی هستند بر این اساس هیچ گونه خروج مرغ به صورت زنده و … دور از نظر نمی ماند و حتی مبادی استان هم کنترل می شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر روند تهیه، تولید، عرضه و توزیع کالاهای اساسی مردم تعطیلی بردار نیست، افزود: تا زمانی که مردم استان به مرغ و سایر کالاها نیاز داشته باشند، هیچ کالایی به خارج استان انتقال داده نمی شود.

شهبازی گفت: سازمان صمت استان باید بیش از پیش در میدان باشد و اجازه تخلف از افراد سودجو را بگیرد همچنین فرمانداران و دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله مرغ تا زمان رفع نیاز به خارج از البرز منتقل نمی شود

محموله مرغ تا زمان رفع نیاز به خارج از البرز منتقل نمی شود