مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:002021-03-26سياسي

شهر باید رنگ و بوی انتظار فرج داشته باشد


امام جمعه شیراز با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، تاکید کرد که شهرها باید رنگ و بوی انتظار فرج داشته باشد.

- ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، تاکید کرد که شهرها باید رنگ و بوی انتظار فرج داشته باشد.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه 6 فروردین شیراز با تاکید بر اینکه در گوشه و کنار باید مشخص باشد که شهرما شهر منتظران و سربازان امام زمان(عج) است، گفت: در روزهایی که دفاع از حرم حضرت زینب(س) مطرح شد، از شیراز 800 جوان برای حضور اسم نوشتند؛ این یعنی اعلام آمادگی 800 طایفه.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به آیاتی از کلام خدا در خصوص قضیه مهدویت و ظهور، گفت: به عقیده ما دشمن هرچه حیله و دشمنی بکند، آقا امام زمان(عج) ظهور خواهند کرد و دولت کفر و استکبار تمام می شود.

وی با بیان اینکه خداوند به ظهور وعده داده است، تاکید کرد که به استناد آیات نورانی کلام وحی، آنها که دلشان می خواهد نور خداوند را خاموش کنند، موفق نخواهند شد و سراسر کره زمین را نورانیت دین خاتم انبیاء محمد مصطفی(ص) فرا خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر باید رنگ و بوی انتظار فرج داشته باشد

شهر باید رنگ و بوی انتظار فرج داشته باشد