مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:452021-03-26سياسي

نماینده ملایر: بانک ها باید حامی تولید باشند نه بنگاه اقتصادی!


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه و سیاست بانک های عامل باید حمایت از تولید باشد نه اینکه خود به بنگاه اقتصادی تبدیل شوند.

- نماینده ملایر: بانک ها باید حامی تولید باشند نه بنگاه اقتصادی! ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه و سیاست بانک های عامل باید حمایت از تولید باشد نه اینکه خود به بنگاه اقتصادی تبدیل شوند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت وگو باایسنا، درباره شعار سال جدید مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را نیز مانند سال گذشته سال تولید نامیدند و معیار برای نامگذاری در این دو سال تولید و ایجاد رونق در این زمینه است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می توانند در رونق تولید در سال 1400 بسیار مؤثر باشند، افزود: این دو موضوع نشان می دهد که در امر تولید می توان با یک پشتیبانی قوی و مانع زدایی شدید رونق ایجاد کرده و در این عرصه موفق شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه باید در زمینه پشتیبانی و مانع زدایی تلاش کنیم تا موفقیت و رونق در عرصه تولید شکل گیرد، اضافه کرد: شعار امسال بیانگر این است که ما می توانیم در عرصه تولید موفق باشیم همانطور که در زمینه تولید واکسن، حوزه کشاورزی و گندم و در برخی از رشته های معدنی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ملایر: بانک ها باید حامی تولید باشند نه بنگاه اقتصادی!

نماینده ملایر: بانک ها باید حامی تولید باشند نه بنگاه اقتصادی!