مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:502021-03-26سياسي

توطئه های دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می شود


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و گفت: توطئه های دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های اولین نماز جمعه در سال جدید که در مصلی بزرگ ساری برگزار شد، ضمن تبریک سال نو سالی که آغاز و پایانش به دو نیمه شعبان آراسته است، اظهار کرد: امیدواریم امسال سال گشایش کلی بشیریت با همان ظهور مهدی موعود (عج) باشد.

وی بیان کرد: در مناجات شعبانیه آمده است که فردی که به واسطه خدا شناخته شود مجهول و گمنام نیست و هیچ شناسه ای بهتر از دین داری و ایمان به خدا نیست، هر کسی به خدا پناه ببرد خار نمی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر رعایت تقوا بیان کرد: اگر در سال 1400 تصمیم بگیریم گناه نکنیم و از آن مراقبت کنیم در پایان خواهیم دید که نسبت به سال گذشته درصد زیادی از گناهمان کم شده و این کار قلب امام زمان (عج) را خوشحال می کند.

این مسؤول با اشاره به خطبه ای از امیرالمومنان (ع) در توصیف پیامبر اکرم (ص)، افزود: حضرت در این خطبه نگاهی به پیش از بعثت و پس از آن دارد، خداوند پیامبرش را زمانی فرستاد که جریان ورود پیامبران و جریان ورود علم راستین از آسمان با وقفه مواجه شد که به همین علت بشریت دچار مشکلاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می شود

توطئه های دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می شود