مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:552021-03-26سياسي

تسهیل فرآیند واگذاری اراضی دولتی در راستای تحقق شعار سال


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به استقرار سامانه سماک و الکترونیکی کردن روند واگذاری اراضی دولتی، بر ضرورت تسهیل در روند واگذاری برای استقرار واحدهای تولیدی تاکید کرد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به استقرار سامانه سماک و الکترونیکی کردن روند واگذاری اراضی دولتی، بر ضرورت تسهیل در روند واگذاری برای استقرار واحدهای تولیدی تاکید کرد.

محسن صادقیان در دیدار با محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های این سازمان در سال 1399 به خصوص در استقرار سامانه سماک و الکترونیکی کردن روند واگذاری اراضی دولتی، گفت: در راستای تحقق شعار سال برای پشتیبانی از تولید و مانع زدایی لازم است روند واگذاری اراضی دولتی برای استقرار واحدهای تولیدی تسهیل شود.

وی افزود: بررسی فرآیند واگذاری اراضی در کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان در سال گذشته نشان می دهد که بیشترین زمان واگذاری در ترسیم کروکی و تخصیص زمین صرف می شود، از این رو لازم است این فرآیند اصلاح و کوتاه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، صادقیان همچنین بر فرآیند نظارت و کنترل بر اراضی واگذار شده و بررسی روند پیشرفت فیزیکی طرح ها در بازه زمانی سه و شش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل فرآیند واگذاری اراضی دولتی در راستای تحقق شعار سال

تسهیل فرآیند واگذاری اراضی دولتی در راستای تحقق شعار سال