مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:552021-03-26سياسي

قوم گرایی در انتخابات دخیل نشود


امام جمعه خاوران با بیان اینکه قوم گرایی در انتخابات دخیل نشود، گفت: اگر کسی خدامحور نباشد نمی تواند برای رسیدگی به امور شهری موفق عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، امام جمعه خاوران در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر خاوران ضمن دعوت مردم به تقوای الهی گفت: کسانی که به انتخابات آمده اند باید آگاهانه وارد شود و آگاهانه برنامه بدهند.

حجت الاسلام صحراییان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ادامه داد: اگر جوانی نتواند از شادابی و طراوتش در راه خدا و شهر و دیارش استفاده کند، میانسالی و پیری آن هم دشوار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید خودباوری داشته باشند افزود: اینکه امام خمینی(ره) همیشه می گفت ما می توانیم ، همین مصداق خودباوری است و جوانان ما باید با اتکا به خداوند و با نهایت عزت نفس زندگی خود را بسازند.

امام جمعه خاوران، ارتباط با خداوند را راه شکوفایی جوانان دانست و گفت: اگر خدا اراده توفیق به کسی ندهد، نمی تواند هیچ موفقیتی کسب کند و در انتخابات هم اگر کسی خدامحور نباشد نمی تواند برای شهر موفق عمل کند.

وی با اشاره به اینکه قوم گرایی نباید در انتخابات دخیل شود افزود: امید دارم شورایی موفق، یکدست و خدمتگزار در این شهر توسط مردم انتخاب شود و شهر خاوران به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوم گرایی در انتخابات دخیل نشود

قوم گرایی در انتخابات دخیل نشود