مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 10:152021-03-26سياسي

لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه/ به جوانان اعتماد کنیم


نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، ترویج فرهنگ مهدویت را امری بسیار مهم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری با گرامیداشت سال نو و نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم امسال سال ظهور منجی عالم بشریت باشد.

وی با تاکید بر برپایی باشکوه جشن های نیمه شعبان و آذین بندی معابر و خیابان ها اظهار داشت: ترویج مهدویت و فرهنگ مهدویت امری بسیاری مهم است.

آیت الله لایینی شناخت وظیفه را در عصر غیبت مهم برشمرد و گفت: در این زمان باید به وظیفه خود را بشناسیم و متناسب با موقعیت و توانایی گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت روز جوان بر اعتماد کردن به جوانان تاکید کرد و گفت: حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری به جوانان اعتماد کردند و تشکیل دولت جوان انقلابی از انتظارات است.

آیت الله لایینی بر لزوم رفع مشکلات اشتغال و زندگی جوانان تاکید کرد و گفت: جوان تربیت شده موازین اسلامی بزرگترین سرمایه جامعه است.

امام جمعه ساری همچنین سالروز 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: در این روز ملت ایران تصمیم گرفت تا نظام سیاسی، جمهوری اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه/ به جوانان اعتماد کنیم

لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه/ به جوانان اعتماد کنیم