مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 11:302021-03-26اقتصادي

احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر می شود


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد و گفت: افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مصطفی سالاری در گفت وگو با تسنیم از صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد و گفت: افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح حذف دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی اظهار کرد: این طرح از اواخر سال گذشته اجرا شد و در سال جاری ادامه خواهد داشت و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ارائه خدمات به موقع به بیمه شدگان است.

وی همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری گفت: در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم مناسب سازی آغاز شد و به صورت علی الحساب مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب 3 میلیون و 400 هزار بازنشسته واریز شد و در فروردین ماه حقوق بازنشستگان با افزایش سنواتی و اعمال ماده 96 و مرحله دوم همسان سازی پرداخت خواهد شد.

سالاری ادامه داد: بر همین اساس، احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر و افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر می شود

احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر می شود