مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 11:402021-03-26سياسي

اقتصاد داخلی مان را باید در مسیر جهش تولید و مانع زدایی قرار دهیم


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اقتصاد کشورمان در میان 20 اقتصاد اول جهان قرار دارد و این نقش را باید جدی گرفته و اقتصاد داخلی مان را با جهش تولید و مانع زدایی از تولید به بهترین شکل ممکن پیگیری کنیم.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اقتصاد کشورمان در میان 20 اقتصاد اول جهان قرار دارد و این نقش را باید جدی گرفته و اقتصاد داخلی مان را با جهش تولید و مانع زدایی از تولید به بهترین شکل ممکن پیگیری کنیم.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباسی با گرامیداشت نیمه شعبان، اظهار کرد: فرهنگ انتظار در وجود خویش ایمان و مقاومت و اقتدار برای جامعه اسلامی می آفریند و ملت های باورمند به ظهور هرگز انگیزه و امید خویش را برای آینده ای روشن از دست نمی دهند.

وی با بیان اینکه وجود امام عصر (عج) و وجود منجی در قرآن و آموزه های اسلامی و دینی ما نیز مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: تمامی امامان ما در دوران خویش بر وجود منجی اشارت مستقیم و غیرمستقیم داشته اند و روایات متقنی و مستدلی در این زمینه وجود دارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به نام گذاری سال و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز از سال 1400، بیان کرد: مولفه ها و راهکارهای تحقق شعار سال کاملا در کشور فراهم و مهیا است و به عزم جزم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد داخلی مان را باید در مسیر جهش تولید و مانع زدایی قرار دهیم

اقتصاد داخلی مان را باید در مسیر جهش تولید و مانع زدایی قرار دهیم