مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 11:502021-03-26سياسي

علم الهدی: چرخ زندگی مردم پشت صف مرغ و روغن است!


بزرگترین لغت شیطانی مردسالاری و زن سالاری در زندگی مشترک است؛ هر دوی این لغات وسوسه است، در زندگی باید عشق سالاری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: درست است چرخ سانتریفیوژ می چرخد و چرخ زندگی مردم هم می چرخد اما واقعیت این است که متاسفانه چرخ زندگی مردم در صف مرغ و روغن می گردد! اگر مرغ و روغن نداشتیم قابل توجیه بود و صبر می کردیم اما هر شب تلویزیون تبلیغ انواع روغن ها را اعلام می کند، پس روغن هست اما مدیریت اجرایی مشکل دارد، بخاطر سوء مدیریت زندگی مردم در تنگنا نگه داشته شده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که مانند هفته های گذشته در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: همه ساله در نیمه شعبان در مشهد مراسمی برپا بود که سال قبل به خاطر ویروس منحوس کرونا برگزار نشد امسال هم به آن کیفیت سالهای قبل برگزار نخواهد شد.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: هر سال در نیمه شعبان، اجتماع بزرگ منتظران در میدان شهدا تشکیل می شد و سرودخوانان به سمت حرم راهپیمایی می کردند؛ سال قبل این راهپیمایی انجام نشد و امسال هم با دستور مقامات وزارت بهداشت انجام نمی شود اما اجتماع ساعت 9 و نیم روز نیمه شعبان برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: چرخ زندگی مردم پشت صف مرغ و روغن است!

علم الهدی: چرخ زندگی مردم پشت صف مرغ و روغن است!