مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 11:552021-03-26ورزشي

شکست ذوب آهن در بازی نخست پلی آف لیگ بسکتبال


تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در مرحله دوم پلی آف لیگ برتر به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دور دوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال امروز ادامه پیدا کرد و تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان به مصاف پالایش نفت آبادان رفت.

در کوارتر نخست این دیدار پالایش نفت بازی بهتری به نمایش گذاشت و با نتیجه 24 بر 12 به پیروزی دست پیدا کرد؛ کوارتر دوم اما با نتیجه نزدیک 13 بر 12 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

شاگردان فرزاد کوهیان در ذوب آهن کوارتر سوم تلاش زیادی کردند و اختلاف را به 3 امتیاز کاهش دادند، این کوارتر با نتیجه 22 بر 14 به سود ذوب آهن به پایان رسید؛ در کوارتر چهارم اما پالایش نفت آبادان با نتیجه 18 بر 12 به پیروزی رسید.

به این ترتیب این دیدار با نتیجه 68 بر 59 به سود پالایش نفت آبادان به اتمام رسید؛ ذوب آهن در دومین دیدار باید روز یک شنبه 8 فروردین ماه به مصاف پالایش نفت برود.

سبزپوشان اصفهانی در مرحله گروهی رقابت های لیگ برتر با کسب 24 امتیاز در رده سوم گروه ب قرار گرفت و به مرحله حذفی صعود کرد.

شاگردان فرزاد کوهیان در مرحله نخست پلی آف لیگ بسکتبال به مصاف شورا و شهرداری قزوین رفتند و موفق شدند در 2 دیدار متوالی به پیروزی برسند و به مرحله بعدی صعود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست ذوب آهن در بازی نخست پلی آف لیگ بسکتبال

شکست ذوب آهن در بازی نخست پلی آف لیگ بسکتبال