مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 12:002021-03-26حوادث

افزایش 60 درصدی تصادف منجر به فوت در جاده های مازندران


آمار تصادف منجر به فوت در مازندران نسبت به نوروز پارسال 60 درصد افزایش داشته است.

- رییس پلیس راه مازندران از افزایش 60 درصدی تصادف منجر به فوت در جاده های ارتباطی مازندران در ایام تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ علیرضا قدمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون 17 نفر به علت سوانح رانندگی در محورهای منتهی به مازندران جان خود را از دست داده اند.

وی از افزایش 70 درصدی تصادفات جرحی در محورهای منتهی به مازندران در ایام تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن خبر داد و از مسافران و گردشگران خواست تا زمان بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی وضعیت ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران در زمان حاضر را پرحجم و روان توصیف کرد و اظهار داشت: در روز گذشته 79 هزار و 927 دستگاه خودرو وارد مازندران شدند که این میزان در مقایسه با روز ماقبل آن 10 درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه مازندران میزان خروجی خودرو جاده های ارتباطی مازندران در روز پنجشنبه گذشته را بیش از 89 هزار و 500 دستگاه خودرو ذکرکرد و گفت که این میزان در مقایسه با روز ماقبل آن 17 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی تصادف منجر به فوت در جاده های مازندران

افزایش 60 درصدی تصادف منجر به فوت در جاده های مازندران