مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 12:002021-03-26سياسي

ابراز نگرانی امام جمعه رشت از تغییر کاربری اراضی کشاورزی


با این روندی که در فروش زمین های روستایی شاهدیم، روزی خواهد رسید که فرزندانمان در روستاها اسیر و برده ویلاسازان خواهند شد.

- امام جمعه رشت، از وضعیت نابسامان تغییر کاربری اراضی کشاورزی به ویژه در روستاها ابراز نگرانی کرد و گفت: با این روندی که در فروش زمین های روستایی شاهدیم، روزی خواهد رسید که فرزندانمان در روستاها اسیر و برده ویلاسازان خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت نیمه شعبان، اظهار کرد: ولایت امام زمان(عج) بر همه موجودات عالم گسترده شده و بشریت در انتظار امام زمان است تا ظلم از جهان برود و دنیا مملو از عدل و امیدواری شود.

وی از شیعیان امام زمان خواست در عصر غیبت نسبت به تقویت انتظار فرج اقدام کنند و افزود: انتظار فرج افضل عبادات است و شیعیان باید در عصر غیبت زمینه ساز ظهور امام زمان خودشان شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، یکی از ویژگی های شیعیان را عشق و ارادت نسبت به امام زمان دانست و تصریح کرد: نیمه شعبان مصادف با روز سربازان گمنام امام زمان(عج) است و باید قدردان تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان که حافظ امنیت جامعه هستند، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی امام جمعه رشت از تغییر کاربری اراضی کشاورزی

ابراز نگرانی امام جمعه رشت از تغییر کاربری اراضی کشاورزی