مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 12:152021-03-26حوادث

ساختمان آتش نشانی چشمه گل تربت جام فاقد تجهیزات است


دهیار روستای چشمه گل تربت جام با اشاره به افتتاح ساختمان آتش نشانی در این روستا گفت: متأسفانه با گذشت 5 سال از افتتاح ساختمان آتش نشانی روستای چشمه گل، - نعمت اله فیضی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام، با اشاره به حریق گسترده روز گذشته در سایت پرورش آهو و از بین رفتن 2 هکتار از پوشش گیاهی این منطقه، اظهار کرد: اگرچه اهالی روستا و محیط بانان در اطفای حریق سایت نقش اثرگذاری ایفا کردند، اما اگر ساختمان آتش نشانی مجهز به تجهیزات می بود، قطعا این سطح از مراتع طعمه حریق نمی شد و از سرایت بیشتر آن جلوگیری می شد.

  دهیار روستای چشمه گل با ا شاره به اینکه ساختمان آتش نشانی روستا پس از گذشت 5 سال همچنان فاقد تجهیزات است، عنوان کرد: ضرورت دارد مسؤولان و متولیان امر نسبت به تجهیز و جذب نیروی متخصص اقدام کنند تا با راه اندازی این مرکز، بتوانیم از گستردگی آتش سوزی احتمالی جلوگیری کنیم.

  وی با بیان اینکه حادثه خبر نمی کند و حریق روز گذشته نیز قطعا آخرین حادثه نخواهد بود، یادآور شد: انتظار داریم ساختمان آتش نشانی چشمه گل  در مرکز دهستان جامرود تجهیز و نیروهای آموزش دیده در آن مستقر شوند.

  دهیار روستای چشمه گل با تاکید بر اینکه از سال 95 پس از افتتاح ساختمان چشم انتظار تجهیز و راه اندازی آتش نشانی در این روستا هستیم، بیان کرد: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان آتش نشانی چشمه گل تربت جام فاقد تجهیزات است

ساختمان آتش نشانی چشمه گل تربت جام فاقد تجهیزات است