مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 13:152021-03-26سياسي

مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات همواره دشمن را نا امید کرده است


امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به انتخابات و حضور حداکثری مردم گفت: مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات همواره دشمن را نا امید کرده و نیاز است در انتخابات پیش رو نیز مردم همچون گذشته حضوری درخشان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مناسب ترین بسته برای شکست دشمن در عرصه فشار اقتصادی توجه به تولید داخل است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری سال جدید به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها که در ادامه شعار سال گذشته است به درستی مسیر علاج از مشکلات اقتصادی را نشان می دهد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه هر گاه در حوزه عملیاتی، تولید و معیشت توفیقی حاصل شود مردم امیدوار تر خواهند شد گفت: با توجه به توان نظامی ایران که حاصل توجه به جوانان و دانشمندان داخلی است دشمن نمی تواند از این مسیر استفاده کند لذا با اعمال تحریم های ظالمانه سعی در نا امید کردن مردم دارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه دشمن علاوه بر ورود به میدان اقتصادی در حوزه فرهنگی نیز ورود کرده و با در دست داشتن فضای مجازی سعی در تخریب افکار عمومی به ویژه نسل جوان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات همواره دشمن را نا امید کرده است

مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات همواره دشمن را نا امید کرده است