مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 15:502021-03-26اقتصادي

گزارش راهبردی بررسی جامع قرارداد 25 ساله ایران-چین منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار خبر مذاکرات ایران و چین برای دستیابی به قرارداد 25 ساله، دفتر مطالعات راهبردی رونق تولید دانشگاه امام صادق علیه السلام در راستای بررسی و شناسایی ظرفیت های کشور در خصوص تحقق رونق تولید با محوریت .

- گزارش راهبردی بررسی جامع قرارداد 25 ساله ایران-چین منتشر شد قرارداد 25 ساله ایران و چین یکی از فرصت های مهم جمهوری اسلامی برای تبادل دانش و فناوری و همچنین توسعه بازار با اصلی ترین شریک تجاری خود در آسیا می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار خبر مذاکرات ایران و چین برای دستیابی به قرارداد 25 ساله، دفتر مطالعات راهبردی رونق تولید دانشگاه امام صادق علیه السلام در راستای بررسی و شناسایی ظرفیت های کشور در خصوص تحقق رونق تولید با محوریت قرارداد 25 ساله جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، با بررسی ابعاد اقتصادی این قرارداد، این گزارش جامع را منتشر کرد.

قرارداد 25 ساله ایران و چین یکی از فرصت های مهم جمهوری اسلامی برای تبادل دانش و فناوری و همچنین توسعه بازار با اصلی ترین شریک تجاری خود در آسیا می باشد.

گزارش راهبردی “بررسی جامع قرارداد 25 ساله ایران و چین” ، به قلم پژوهشگران وکارشناسان این دفتر و در 5 موضوع زیر مورد تحلیل قرار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش راهبردی بررسی جامع قرارداد 25 ساله ایران-چین منتشر شد

گزارش راهبردی بررسی جامع قرارداد 25 ساله ایران-چین منتشر شد