مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 18:552021-03-26سياسي

راه اندازی 22 تور گردشگری مجازی در زنجان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: 22 تور گردشگری مجازی از جاذبه های شاخص تاریخی، فرهنگی و گردشگری زنجان راه اندازی شده است.

- علی اکبر شرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، طرح تور مجازی بازدید از جاذبه های شاخص تاریخی و گردشگری استان از روز 25 اسفندماه امسال اجرا شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: با توجه به محدویت های ناشی از کرونا، توسعه گردشگری مجازی در دستور کار قرار گرفته و در راستای تقویت همه جانبه آن اقدام می کنیم.

وی گفت: بر اساس این طرح، گردشگران می توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اطلاعات مورد نیاز خود درباره جاذبه های تاریخی و گردشگری استان را به صورت فیلم، تصویر و مطالب نوشتاری دریافت کنند.

شرفی بیان کرد: در حال حاضر فضاهای پذیرایی، موزه ها و اماکن تاریخی استان زنجان تعطیل است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات دهی مناسب تاسیسات گردشگری استان به مسافران نوروزی 35 نفر از همکاران این اداره کل در غالب 10 تیم کار نظارت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 22 تور گردشگری مجازی در زنجان

راه اندازی 22 تور گردشگری مجازی در زنجان