مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 19:102021-03-26اجتماعي

ورود به شهرهای نارنجی در کردستان ممنوع است


تردد خودرو با پلاک غیر بومی در شهرهایی که وضعیت رنگبندی ابتلا به کرونا در آن ها نارنجی است ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

- ایسنا/کردستان رییس پلیس راهور کردستان گفت: تردد خودرو با پلاک غیر بومی در شهرهایی که وضعیت رنگبندی ابتلا به کرونا در آن ها نارنجی است ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ مرادی رییس پلیس راهور کردستان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص محدودیت های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: همچنان تردد از ساعت 21شب تا 3 صبح در تمامی شهرهای استان ممنوع است.

وی افزود: در صورت تردد خودرو در این ساعات در شهرهای که وضعیت نارنجی دارند جریمه 500 هزار تومانی و در شهرهایی با وضعیت قرمز مشمول یک میلیون تومان جریمه می شوند.

رییس پلیس راهور کردستان ذکر کرد: در حال حاضر استان کردستان در شهرهای دیواندره، سقز، بانه و قروه از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند و ورود به این شهرها برای خودروهای دارای پلاک غیربومی ممنوع است.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: در صورتی که خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای با وضعیت نارنجی استان مشاهده شوند بلافاصله مشمول جریمه خواهند شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به شهرهای نارنجی در کردستان ممنوع است

ورود به شهرهای نارنجی در کردستان ممنوع است