مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 21:102021-03-26پزشكي

ابتلای نوزاد 55 روزه به کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خسرو ظاهری، معاون شبکه بهداشت و درمان الیگودرز اظهار کرد: پرونده پزشکی این نوزاد نیز برای دانشگاه علوم پزشکی استان جهت تشخیص کرونا انگلیسی ارسال شده است.

- معاون شبکه بهداشت و درمان الیگودرز گفت: سن ابتلا به کرونا در الیگودرز کاهش یافته و یک نوزاد 55 روزه در یکی از روستا های شهرستان از طریق پدر و مادر خود به کرونا مبتلا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، خسرو ظاهری، معاون شبکه بهداشت و درمان الیگودرز اظهار کرد: پرونده پزشکی این نوزاد نیز برای دانشگاه علوم پزشکی استان جهت تشخیص کرونا انگلیسی ارسال شده است.

او تجمع های بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سفرهای کنترل نشده را دو عامل برای بحرانی شدن وضعیت کرونا در شهرستان دانست و گفت: در یک مهمانی و دورهمی خانوادگی 36 نفری در الیگودرز، تاکنون 9 نفر را به کرونا مبتلا کرد.

براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، الیگودرز، کوهدشت، چگنی، رومشکان، ازنا، دلفان و سلسله در وضعیت آبی و زرد و شهرستان های دورود، پلدختر و بروجرد در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

تاکنون تعداد مبتلایان کرونا در استان به 73 هزار و 144 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای نوزاد 55 روزه به کرونا

ابتلای نوزاد 55 روزه به کرونا