مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 23:552021-03-26ورزشي

فرصت حضور در کلاس داوری جهانی هندبال از دست رفت


هدف اصلی ام در سال 99 حضور در کلاس های جهانی دا وری بود که با وجود دریافت دعوت نامه به دلیل شیوع ویروس و بسته شدن مرزها نتوانستم در این کلاس ها حاضر شوم.

- فرناز مظاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون عملکردش در سال 1399 اظهار داشت: با وجود اینکه سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا سال بسیار سختی برای همگان بود، توانستم در این سال نهایت استفاده را داشته باشم و برای من بسیار خوب بود.

داور اصفهانی هندبال اضافه کرد: نکته مثبت سال 99 برای من این بود که با وجود شیوع ویروس کرونا توانستیم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور را برگزار و بدون هیچ مشکلی به پایان برسانیم؛ از دست دادن عزیزانمان نیز در سال 99 برای من تلخ ترین صحنه های سال را رقم زد.

وی در خصوص اهدافش در سال 99 تصریح کرد: هدف اصلی ام در سال 99 حضور در کلاس های جهانی دا وری بود که با وجود دریافت دعوت نامه به دلیل شیوع ویروس و بسته شدن مرزها نتوانستم در این کلاس ها حاضر شوم.

مظاهری در خصوص اهدافش در سال 1400 افزود: اول از هرچیزی دوست دارم که از شر این ویروس منحوس رهایی یابیم و پس از آن نیز بتوانم در کلاس ها و رویدادهای جهانی هندبال حاضر باشم.

این داور هندبال بانوان در مورد اینکه تعطیلات نوروزی خود را چگونه پشت سر می گذارد گفت: به دلیل آمادگی جهت حضور در کلاس های بین المللی تعطیلات و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت حضور در کلاس داوری جهانی هندبال از دست رفت

فرصت حضور در کلاس داوری جهانی هندبال از دست رفت