مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 03:252021-03-27سياسي

»میرضیایف» با نخست وزیر قرقیزستان در «تاشکند» دیدار کرد.


نخست وزیر قرقیزستان که برای حضور در نشست دوره ای کمیسیون مشترک همکاری های دوجانبه با ازبکستان در شهر «تاشکند» به سر می برد، با رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، الغ بیک معروف اف نخست وزیر قرقیزستان که برای حضور در نشست دوره ای کمیسیون مشترک همکاری های دوجانبه در شهر تاشکند به سر می برد، با شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار گسترش بیش از پیش همکاری های همه جانبه بین تاشکند و بیشکک بررسی شد.

میرضیایف بر اهمیت اجرای به موقع و کامل توافقات و قراردادهای تصویب شده در چارچوب نشست اخیر در سطح عالی با هدف تحکیم روابط دوستی، حسن همجواری و شراکت راهبردی میان دو کشور تاکید کرد.

معروف اف در این دیدار ضمن تشکر از رییس جمهور ازبکستان برای پذیرایی صمیمی، سلام و بهترین آرزوهای سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان را به وی ابلاغ کرد.

وی به عنوان رییس هیات قرقیزستان و کمیسیون مشترک گزارشی را در مورد نتایج نشست برگزار شده و تصمیمات اتخاذ شده در اختیار رییس جمهور ازبکستان قرار داد.

رییس جمهور ازبکستان در این دیدار به شکل گیری شرایط مناسب برای افزایش حجم مبادلات بازرگانی، پیشبرد طرح های مهم تعاونی در زمینه های صنعتی، انرژی، کشاورزی و منابع آب، ایجاد سریع بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

»میرضیایف» با نخست وزیر قرقیزستان در «تاشکند» دیدار کرد.

»میرضیایف» با نخست وزیر قرقیزستان در «تاشکند» دیدار کرد.