مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 03:552021-03-27سياسي

آمادگی اوقاف مازندران برای تحقق شعار سال با کمک موقوفات


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از آمادگی این اداره کل برای سرمایه گذاری در اراضی موقوفات خبر داد و گفت: طرح های مختلف اقتصادی در راستای حمایت از تولید و اشتغال در اراضی موقوفه مازندران وجود دارد که نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با نامگذاری سال 1400 توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه مازندران مانند سالهای گذشته پای کار اجرای فرمایشات رهبری است، اظهار کرد: این اداره کل برای سال جاری نیز این آمادگی را دارد تا در راستای ، کشور را روی ریل توسعه پایدار قرار می دهد که غفلت جدی در این حوزه آسیب های فراوانی به همراه دارد که لازم است در این زمینه تدبیری جدی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید باید ریشه ای و اساسی باشد، خاطرنشان کرد: باید به صورت عملیاتی و درست در این حوزه گام برداشت و راه را برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی هموار کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در تحقق شعار سال و جهش تولید ملی می توانیم ورود پیدا کنیم، تصریح کرد: در همین راستا طرح شمیم خدمت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اوقاف مازندران برای تحقق شعار سال با کمک موقوفات

آمادگی اوقاف مازندران برای تحقق شعار سال با کمک موقوفات