مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 04:252021-03-27سياسي

گسست نسلی جامعه را به عقب می راند


عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نادیده گرفته شدن جوانان منجر به گسست و گسیختگی نسلی می شود، گفت: از هم پاشیدگی رابطه بین نسلی بنیادها و زیرساخت ها و زمینه های حرکت جامعه را ضعیف و منجر به انباشت نیازهای برآورده نشده می شود.

- ایسنا/لرستان عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نادیده گرفته شدن جوانان منجر به گسست و گسیختگی نسلی می شود، گفت: از هم پاشیدگی رابطه بین نسلی بنیادها و زیرساخت ها و زمینه های حرکت جامعه را ضعیف و منجر به انباشت نیازهای برآورده نشده می شود.

آیت الله احمد مبلغی به مناسبت روز جوان پیامی صادر کرد که به این شرح است: روز جوان که به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) شکل گرفته است فرصت بسیار خوبی است تا به بازاندیشی اساسی و عمیق نسبت به نسل جوان از جهات مختلف روی آوریم.

جوانان را می توان دست کم در سه دسته ارزیابی کرد و سنجید: یکم: مقوله فکری؛ از این نظر جوانان عمدتٱ محل شکل گیری گفتمان های نو و نیز نوشوندگی گفتمان ها هستند، اگر در حوزه اندیشه دینی بپذیریم که این گفتمان ها هستند که می توانند تسلط یابند، سایه بیافکنند و تحولات فکری را در جهت حضوربخشی به دین در جامعه از یک طرف و جامعه سازی همراه با پیشرفت از طرف دیگر به حرکت در آورند، باید بپذیریم که جوانان بهترین، پویاترین و اجتماعی ترین ظرف شکل گیری گفتمان های دینی و اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسست نسلی جامعه را به عقب می راند

گسست نسلی جامعه را به عقب می راند