مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-27حوادث

دستگیری 11 سارق در طرح نوروزی در کردستان/کشف 2.5 میلیارد تومان کالای سرقتی


در راستای اجرای طرح نوروزی 1400 که از 28 اسفند ماه سال 99 آغاز شد تا امروز موفق به شناسایی و دستگیری 11 سارق در کردستان شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله فاتحی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی نیروهای پلیس آگاهی کردستان طی سال جاری طرح نوروزی مبارزه با سرقت اجرا شد که طی آن 11 سارق اموال منزل، اماکن خصوصی و خانه باغ، مغازه و وسایل و قطعات داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در همین راستا با تمهیدات و تلاش های صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی 6 نفر سارق منزل در قالب 2 باند شناسایی و دستگیر شدند که به 48 فقره سرقت به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی کردستان ادامه داد: همچنین در ادامه اجرای این طرح 2 سارق مغازه در سنندج نیز دستگیر شدند که در اعترافات خود به 2 فقره سرقت به ارزش 20 میلیون تومان اعتراف کردند.

فاتحی یادآور شد: یک نفر سارق اماکن خصوصی و خانه باغ های اطراف شهر نیز با پیگیری ماموران پلیس آگاهی کردستان شناسایی و دستگیر شد که در اعترافات خود به 15 فقره سرقت به ارزش 100 میلیون تومان اعتراف کرد.

وی بیان کرد: همچنین در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وسایل و قطعات داخل خودروی آنها 2 سارق شناسایی شدند که پس از دستگیری به 25 فقره سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 11 سارق در طرح نوروزی در کردستان/کشف 2.5 میلیارد تومان کالای سرقتی

دستگیری 11 سارق در طرح نوروزی در کردستان/کشف 2.5 میلیارد تومان کالای سرقتی