مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-27اجتماعي

هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه های حساس ناسالم است


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: هوای استان برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد، منشاء گرد و غبار برون استانی و برون کشوری است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: هوای استان برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد، منشاء گرد و غبار برون استانی و برون کشوری است.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه های حساس ناسالم است، اظهار کرد: از چند روز گذشته به علت وزش باد و ورود گرد و غبار به استان کیفیت هوا کاهش پیدا کرد، روز پنجم فروردین هوا برای تمامی گروه ها در وضعیت ناسالم قرار داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: منشاء گرد و غبار در استان به علت ورود ریزگردها از استان های مجاور و کشورهای همسایه از جمله عربستان است، به احتمال زیاد آلودگی هوا تا اواخر امروز نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شاخص های آلایندگی در طول شبانه روز متفاوت است، گفت: علت اصلی وقوع پدیده آلودگی هوا در چهارمحال و بختیاری کاهش بارندگی در سال آبی جاری و خشکسالی در استان و استان ها مجاور است، اگر شرایط کاهش بارش به همین منوال ادامه پیدا کند، دستگاه های متولی باید آمادگی برای وقوع پدیده گرد و غبار را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه های حساس ناسالم است

هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه های حساس ناسالم است