مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 05:502021-03-27سياسي

مصوبه شورای عالی شهرسازی درباره حرم امام رضا(ع) ابلاغ شد


معاون شهرسازی و معماری و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، مصوبه این شورا درخصوص طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) را به استاندار خراسان رضوی اعلام کرد.

- معاون شهرسازی و معماری و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، مصوبه این شورا درخصوص طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) را به استاندار خراسان رضوی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، مصوبه این شورا در خصوص طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) را به استاندار خراسان رضوی اعلام کرد.

در متن این مصوبه اعلام شده از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به معتمدیان، استاندار و رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان رضوی آمده است: به استحضار می رساند شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ 1399/12/11، پیرو مصوبات پیشین خود در مورد بافت پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و در راستای اجرای تکلیف بند 3 مصوبه مورخ 1399/3/19 شورای عالی، طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع)، تأیید شده در جلسه مورخ 1399/11/23 کمیسیون ماده پنج شهر مشهد را بررسی و تصویب نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه شورای عالی شهرسازی درباره حرم امام رضا(ع) ابلاغ شد

مصوبه شورای عالی شهرسازی درباره حرم امام رضا(ع) ابلاغ شد