مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-27بين الملل

مصاحبه های تلویزیونی که هرگز فراموش نمی شوند


مصاحبه تلویزیونی مگان مارکل، عروس ملکه انگلیس و شاهزاره هری با اپرا وینفری بازخوردهای زیادی در فضای مجازی به همراه داشت اما او اولین نفری نبود که در یک گفت وگوی تلویزیونی سکوتش را شکست و درباره حقایق زندگی و اطرافیانش سخن گفت.

- مصاحبه تلویزیونی مگان مارکل، عروس ملکه انگلیس و شاهزاره هری با اپرا وینفری بازخوردهای زیادی در فضای مجازی به همراه داشت اما او اولین نفری نبود که در یک گفت وگوی تلویزیونی سکوتش را شکست و درباره حقایق زندگی و اطرافیانش سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الجزیره در گزارشی نوشته است: گفت وگوی مگان مارکل و همسر شاهزاده اش با اپرا وینفری که از شبکه آمریکایی سی بی اس (CBS) پخش شد، 17 میلیون بیننده داشت.

مگان مارکل اولین شخص از خانواده سلطنتی نیست که اسراری از مشهورترین خاندان سلطنتی دنیا را فاش می کند و اولین شخصیت مشهوری نیست که گفت وگوی تلویزیونی اش در سراسر دنیا واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است.

در ادامه چند گفت وگوی فراموش نشدنی تلویزیونی را مرور می کنیم: وقتی می خواهیم بحث برانگیزترین گفت وگوهای تلویزیونی با افراد مشهور را مرور کنیم، مصاحبه پرنسس دایانا، عروس درگذشته ملکه انگلیس با مارتن بشیر در شبکه بی بی سی جزو اولین مواردی است که خودنمایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه های تلویزیونی که هرگز فراموش نمی شوند

مصاحبه های تلویزیونی که هرگز فراموش نمی شوند