مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 06:252021-03-27ورزشي

نقش کلیدی ستاره سابق ماشین سازی


سرمربی سابق تیم ماشین سازی می تواند نقش کلیدی در حل موضوع این تیم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رسول خطیبی در چند روز اخیر تنها یک مصاحبه در مورد تیم تراکتور که هدایتش را برعهده دارد، داشته و در مورد اتفاقات اخیر تیم ماشین سازی واکنشی نداشته است.

رابطه رسول خطیبی با زنوزی فراتر از رابطه سرمربی و مالک باشگاه است و به دلیل خویشاوندی، این دو از سال های دور با هم ارتباط نزدیکی دارند.

در سال 92 رسول خطیبی، مد تی بعد از استعفای خود از تیم گسترش فولاد تبریز در مصاحبه تندی علیه سمندر مدیر این باشگاه گفت: اگر این آقا (سمندر) دلیل تشکیل شدن گسترش فولاد را نمی داند، باید بگویم که مالک باشگاه آقای زنوزی در زمان تاسیس باشگاه گفت من این باشگاه را به خاطر رسول خطیبی تشکیل داده ام.

در موضوع سال 96 و انتقال امتیاز تیم ماشین سازی به زنوزی هم رسول خطیبی که آن مقطع سرمربی ماشین سازی بود نقش اساسی داشته است.

تاسیس تیم گسترش فولاد و قبول کردن مالکیت تیم ماشین سازی تصمیماتی از سوی زنوزی بودند که با شور و مشورت رسول خطیبی میسر شده است.

حالا شاید هواداران ماشین سازی از بازیکن و مربی سابق خود خواستار میانجی گیری برای حفظ تیم تا پایان فصل هستند تا شاید این تیم بتواند خود را در لیگ برتر حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی ستاره سابق ماشین سازی

نقش کلیدی ستاره سابق ماشین سازی