مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 06:252021-03-27اقتصادي

ورود و خروج بیش از 1.4 میلیون خودرو ایام نوروز به گیلان


از تاریخ 23 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین امسال بیش از یک میلیون 456 هزار خودرو به گیلان وارد و از آن خارج شده اند.

- رشت- مدیر کل راهداری گیلان گفت: از تاریخ 23 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین امسال بیش از یک میلیون 456 هزار خودرو به گیلان وارد و از آن خارج شده اند.

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ترددها در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس گزارشات دریافتی از 42 دستگاه تردد شمار در سطح محورهای استان گیلان تاکنون بیش از یک میلیون 456 خودرو به استان وارد و از آن خارج شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد خودرو در بازه زمانی 23 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین امسال به گیلان وارد و از آن خارج شده اند، گفت: تعداد خودروهای ورودی به گیلان در این مدت 793 هزار و 610 خودرو بوده است.

مدیر کل راهداری گیلان با اشاره به اینکه بیشترین میزان ورودی از مسیر محور آزاد راه قزوین - رشت با بیش از 331 هزار خودرو بوده است، افزود: محور رامسر– چابکسر نیز با میزان تردد بیش از 237 هزار خودرو دومین محور پر تردد در این ایام بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح ساعت اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 بوده و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج 69 کیلومتر در ساعت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج بیش از 1.4 میلیون خودرو ایام نوروز به گیلان

ورود و خروج بیش از 1.4 میلیون خودرو ایام نوروز به گیلان