مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-27سياسي

راهکار رفع مشکلات مدیریت انقلابی است


همدان_رییس کل دادگستری استان همدان گفت:مدیریتی صحیح و انقلابی می تواند کشور را از موانع اقتصادی عبور دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه مدیریتی صحیح و انقلابی می تواند کشور را از موانع اقتصادی عبور دهد، گفت: امیدواریم با شروع به کار دولتی جوان، انقلابی و عدالتخواه مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه مرتفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرودآور؛ محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در جلسه شورای معاونین دادگستری کل استان همدان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، حلول فصل بهار و آغاز سال 1400 هجری خورشیدی، از مجاهدت های خالصانه قضات و کارکنان این دستگاه در سال گذشته قدردانی کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: رهبر انقلاب بر اساس اولویت ها و ضرورت های کشور، هر ساله عنوان مربوطه را اعلام می کنند و در سالیان اخیر با توجه به وضع موجود محوریت عناوین مطرح شده با موضوع اقتصاد و تولید بوده است.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: نامگذاری سال جدید نیز مرتبط با مسئله بسیار مهم اقتصادی و تبیین راه های اساسی از جمله پشتیبانی و حمایت از تولید و رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار رفع مشکلات مدیریت انقلابی است

راهکار رفع مشکلات مدیریت انقلابی است