مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-27اجتماعي

وزش باد با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی همدان گفت: در استان همدان برای امروز وزش شدید باد و برای روزهای آینده کاهش محسوس دما تا 5 درجه سانتیگراد زیر صفر پیش بینی می شود.

- سیدمحسن موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: وزش باد در بعدازظهر امروز(شنبه 7 فروردین ماه) پیش بینی می شود که سرعت آن به حدود 80 کیلومتر در ساعت هم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تا سه روز آینده بارشی پیش بینی نمی شود افزود: برای فردا و پس فردا کاهش محسوس دما را خواهیم داشت به طوری که دما در برخی از نقاط استان به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه روزهای قبل کمترین دما تا 6 درجه سانتیگراد بالای صفر بود تصریح کرد: در روزهای آینده کمینه دمای استان به ویژه در نقاط مرکزی و شمالی استان به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سیستم بارشی ضعیفی برای روزهای پایانی هفته پیش بینی می شود ادامه داد: با توجه به این شرایط بارش چشمگیری در این هفته نخواهیم داشت.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش محسوس دما در فردا و پس فردا، کشاورزان و باغداران تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی به محصولات کشاورزی و باغی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در همدان

وزش باد با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در همدان