مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 08:352021-03-27سياسي

کرونای انگلیسی در کرمانشاه در حال اوج گرفتن است


استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان، گفت: فردا(یکشنبه) در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت ها و محدودیت های جدید تصمیم گیری می کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان، گفت: فردا(یکشنبه) در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت ها و محدودیت های جدید تصمیم گیری می کنیم.

هوشنگ بازوند در حاشیه اولین نشست ستاد ملی کرونا در سال جدید که به ریاست رییس جمهور و به صورت ارتباط زنده تصویری با ستادهای استانی برگزار شد؛ اظهار داشت: بر اساس نمودارهای ارائه شده در جلسه ستاد ملی کرونا، وضعیت کرمانشاه چندان مناسبی نیست و آمار مبتلایان به ویروس انگلیسی با شیب بالایی در حال افزایش است.

وی افزود: متاسفانه وضعیت شهر اسلام آبادغرب قرمز و شهر گیلانغرب نیز نارنجی شده است.

وی تداوم این وضعیت را بسیار نگران کننده دانست و گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد متاسفانه کمتر از 50 درصد مردم استان پروتکل ها را رعایت می کنند و بازدیدهایی هم که از شهر کرمانشاه و شهرستان ها داشتم بیانگر همین موضوع است.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: این وضعیت هشدار دهنده نشانگر این است که کرمانشاه در آستانه یک پیک بسیار خطرناک است که باید برای کنترل آن تصمیمات اساسی ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی در کرمانشاه در حال اوج گرفتن است

کرونای انگلیسی در کرمانشاه در حال اوج گرفتن است