مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 08:502021-03-27حوادث

دستگیری 2 متخلف شکار کبک در مناطق آزاد شهرستان دنا


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : با کمک مردم و پاسگاه انتظامی پاتاوه 2 متخلف شکار کبک به همراه 2 قبضه اسلحه در مناطق آزاد شهرستان دنا دستگیر شدند.

- سید اسدالله هاشمی از دستگیری متخلفین شکار کبک خبر داد و افزود: مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا با هماهنگی پاسگاه انتظامی پاتاوه و همکاری خوب مردم موفق می شوند 2 نفر متخلف را که به قصد شکار وارد مناطق آزاد شهرستان دنا شده بودند را دستگیر و اعمال قانون نمایند.

وی تصریح کرد: طی گزارشی واصله از مردم دوست دار طبیعت، مبنی بر ورود 2 نفر شکارچی به منطقه مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا به محل اعزام و موفق می شوند پس از 3ساعت گشت و کنترل هر دو نفر را دستگیر نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از متخلفین یک قطعه کبک قفسی زنده و 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم و پاسگاه انتطامی پاتاوه تاکید کرد: بمنظور اعمال قانون، برای هر دو متخلف پرنده ای تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 متخلف شکار کبک در مناطق آزاد شهرستان دنا

دستگیری 2 متخلف شکار کبک در مناطق آزاد شهرستان دنا