مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 09:452021-03-27اقتصادي

استان همدان در وضعیتِ شکننده زرد قرار دارد


استاندار همدان با بیان اینکه 53 درصد علت انتقال ویروس کرونا در استان همدان، مربوط به تماس های خانوادگی است، گفت: 53 درصد از منشاء انتقال ویروس کرونا در استان، - ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه 53 درصد علت انتقال ویروس کرونا در استان همدان، مربوط به تماس های خانوادگی است، گفت: 53 درصد از منشاء انتقال ویروس کرونا در استان، مربوط به تماس های خانوادگی است که ضرورت دارد این تماس ها کاهش یابند.

  سید سعید شاهرخی شنبه 7 فروردین در نخستین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در سال 1400، اظهارکرد: زحمات دست اندر کاران ستاد استانی کرونا در طی یک سال گذشته در امر پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به اینکه همراهی و همکاری مردم در رعایت پروتکل ها و تحمل سختی های ناشی از تعطیلی واحدهای تولیدی، تجاری و کسب وکار، قابل تحسین و تقدیر است، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن استان همدان، طی چند ماه در وضعیت زرد، باید گفت وضعیت استان یک ثبات نسبی پیدا کرده است.

شاهرخی با بیان اینکه طبق اطلاعات ستاد ملی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی در استان، استان همدان در وضعیتِ شکننده زرد قرار دارد و همچنان باید پروتکل ها رعایت شوند، تأکید کرد: کرونا از بین نرفته و ضعیف نشده است بلکه جهش نیز یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان در وضعیتِ شکننده زرد قرار دارد

استان همدان در وضعیتِ شکننده زرد قرار دارد