مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 09:452021-03-27پزشكي

83 واحد صنفی متخلف در گلستان به مراجع قضایی معرفی شدند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 83 واحد صنفی متخلف در گلستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناهید جعفری بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: همزمان با تعطیلات نوروزی، نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با شدت بیشتری انجام می شود.

وی افزود: در هفته اول سال 692 بازدید از امکنه عمومی و سه هزار و 35 بازدید مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده و 83 واحد متخلف هم به مراجع قضایی معرفی و دو مورد پلمب شده است.

در همین رابطه فرماندار گرگان از معرفی 33 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی به اداره تعزیرات در شهرستان گرگان خبرداد.

محمد حمیدی در جلسه ستاد کرونای شهرستان، اظهارکرد: در طرح ضربت بازدید از اماکن تولید و عرضه مواد غذایی به منظور پیشگیری از بیماری های قابل انتقال از طریق مواد غذایی، در دو هفته گذشته از 130 واحد صنفی در این شهرستان بازدید بعمل آمده است.

وی افزود: 33 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و وجود مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته به اداره تعزیرات معرفی شده است.

حمیدی بیان کرد: با توجه به اینکه سلامت افراد جامعه در اولویت است لذا با هر گونه تخلف در زمینه عرضه مواد غذایی فاسد و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برخورد قانونی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 واحد صنفی متخلف در گلستان به مراجع قضایی معرفی شدند

83 واحد صنفی متخلف در گلستان به مراجع قضایی معرفی شدند