مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:052021-03-27سياسي

بررسی جایگاه تجارت خارجی در قرارداد 25 ساله ایران و چین


بررسی جایگاه تجارت خارجی در قرارداد 25 ساله ایران و چین نشان می دهد که تنها راهبرد موثری که می تواند طرف ایرانی قرارداد را به سمت شرایط برد - برد در این تفاهم نامه سوق دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز، هفتم فروردین ماه سند برنامه همکاری جامع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین موسوم به برنامه 25 ساله به امضای وزرای خارجه دو کشور می رسد.

این سند در چارچوب یک برنامه برای بازه زمانی بلندمدت 25 ساله تهیه و تنظیم شده و در این سند طرفین بر یک نقشه راه و افق روابط همه جانبه به منظور تحقق مشارکت جامع راهبردی و ارتقای عملی آن توافق کرده اند.

سند مذکور را باید برنامه ای سیاسی، راهبردی، اقتصادی و فرهنگی خواند که ابعاد همه جانبه روابط را در افقی بلندمدت دنبال می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در گزارش راهبردی که توسط دفتر مطالعات رونق تولید دانشگاه امام صادق(ع) تهیه شده به بررسی جامع قرارداد 25 ساله ایران - چین در بخش های مختلف صنعت نفت و انرژی، تجارت خارجی، صنعت خودرو،   بررسی جایگاه تامین مالی در قرارداد 25 ساله ایران و چین،  فناوری و نوآوری در قرارداد 25 ساله پرداخته شده است.

  در بخشی از این گزارش راهبردی که به بررسی جایگاه تجارت خارجی در قرارداد 25 ساله ایران و چین پرداخته است، آمده است: این توافق نامه به این دلیل که تا حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جایگاه تجارت خارجی در قرارداد 25 ساله ایران و چین

بررسی جایگاه تجارت خارجی در قرارداد 25 ساله ایران و چین