مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:102021-03-27پزشكي

علت اصلی پرخوری افراد در طول روز ؟


یک متخصص تغذیه درباره دلایل اصلی پرخوری افراد در طول روز و روش های مقابله با گرسنگی کاذب توضیحاتی را ارائه کرد.

- جی پلاس ، نرگس جوزدانی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره پرخوری اظهار کرد: یکی ازعوامل اولیه پرخوری در افراد این است که آن ها وعده های غذایی اصلی مانند صبحانه، ناهار و شام را به صورت منظم میل نمی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ او افزود: مصرف نکردن وعده های غذایی اصلی توسط افراد باعث می شود تا بدن آن ها کل درشت مغذی های کربوهیدرات، چربی و پروتیینی که باید به صورت روزانه استفاده کنند را دریافت نکند.

جوزدانی تصریح کرد: رعایت هر 3 وعده غذای اصلی در رژیم افراد بسیار لازم و ضروری است و حذف آن دریافت پروتیین را دچار مشکل خواهد کرد چرا که این ماده مغذی تنها از طریق منابع غذایی دریافت خواهد شد.

او با بیان اینکه حذف پروتیین ها و کمتر مصرف کردن آن ها در طول روز باعث پرخوری و احساس گرسنگی در افراد می شود، تاکید کرد: میزان دریافت پروتیین برای داشتن اندامی مناسب مهم است، همچنین ساعات مصرف وعده های اصلی غذایی حائز اهمیت بوده و صبحانه و ناهار و شام باید حتما در یک زمان مشخصی مصرف شود.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی ادامه داد: تمامی افراد باید 50 درصد از انرژی دریافتی در طول روز خود را تا ساعت 2 الی 3 بعد از ظهر دریافت کنند و این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی پرخوری افراد در طول روز ؟

علت اصلی پرخوری افراد در طول روز ؟