مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:102021-03-27اقتصادي

وبینار «اهمیت حفاظت و بکارگیری ذخایر ژنتیکی و زیستی»برگزار می شود


به مناسبت روز «ذخایر ژنتیکی و زیستی» وبینار «اهمیت حفاظت و بکارگیری ذخایر ژنتیکی و زیستی به عنوان ثروت ملی»برگزار می شود.

- به مناسبت روز ذخایر ژنتیکی و زیستی وبینار اهمیت حفاظت و بکارگیری ذخایر ژنتیکی و زیستی به عنوان ثروت ملی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران، وبینار اهمیت حفاظت و بکارگیری ذخایر ژنتیکی و زیستی به عنوان ثروت ملی 19 فروردین 1400 برگزار می شود.

هدف از برگزاری این وبینار فرهنگ سازی و آشنایی بیشتر با ذخایر زیستی کشور به عنوان میراث ملی و همچنین اهمیت و نحوه حفاظت و بهره برداری از این ذخایر در جهت توسعه بیوتکنولوژی کشور، اشتغال زایی، ایجاد زمینه های کسب و کار و زمینه های پرکاربرد و نقش مهم آن در امنیت غذایی، امنیت سلامت و امنیت اقتصادی است.

از جمله محورهای سخنرانی این وبینار می توان به موضوعاتی همچون ذخایر ژنتیکی و زیستی، امنیت غذایی، امنیت سلامت و امنیت اقتصادی ، ذخایر میکربی و نقش آن در توسعه زیست فناوری ، ذخایر گیاهی و نقش آن در امنیت غذایی ، سلول های انسانی و جانوری و نقش آن در توسعه صنعت زیست فناوری و تولید فراورده های بیولوژیک دارویی ، فناوری های نوین زیستی و نقش آنها در حفاظت و بهره برداری از ذخایر ژنتیکی و زیستی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «اهمیت حفاظت و بکارگیری ذخایر ژنتیکی و زیستی»برگزار می شود

وبینار «اهمیت حفاظت و بکارگیری ذخایر ژنتیکی و زیستی»برگزار می شود