مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:252021-03-27سياسي

فارس مهیای جشن های نیمه شعبان است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با یادآوری اینکه امسال 2 بار جشن نیمه شعبان خواهیم داشت به تشریح برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این مناسبت عزیز پرداخت.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با یادآوری اینکه امسال 2 بار جشن نیمه شعبان خواهیم داشت به تشریح برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این مناسبت عزیز پرداخت.

حجت الاسلام محمد رضایی، شنبه هفتم فروردین در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام سالروز ولادت مهدی موعود(عج)، تقارن بهار طبیعت را با این سالروز فرخنده، میمون و مبارک دانست.

وی با بیان اینکه در شورای قرآن و عترت استان فارس برنامه ریزی های متعددی برای سال جاری انجام شده است، افزود: طبق تأکیدات نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه های قرآن و عترت متناسب با سالی که مزین به نام امام زمان(عج) است، انجام میدهیم.

رضایی از تدارک مفصل مردم این استان در جشن مهدویت و سالروز ولادت امام زمان(عج) خبر داد و گفت: نیمه شعبان باید حس جشن و شادی را به عموم مردم منتقل کند و جو شاد بر مراسم این ایام حاکم باشد البته باید در این شرایط شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم را هم مدنظر بگیریم لذا به جای برگزاری جشن های متمرکز جشن های نیمه شعبان، کاروان های شادی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس مهیای جشن های نیمه شعبان است

فارس مهیای جشن های نیمه شعبان است