مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:452021-03-27سياسي

رییس جمهور اختیارات شورای عالی استانها را بیشتر کند


رییس جمهور اختیاراتی را در حوزه امورات اداره شهرها و حکمرانی محلی را به شوراها تفویض کند تا در حوزه استفاده از ظرفیت مردمی موفق باشیم.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رییس جمهور اختیاراتی را در حوزه امورات اداره شهرها و حکمرانی محلی را به شوراها تفویض کند تا در حوزه استفاده از ظرفیت مردمی موفق باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در وبینار سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکمرانی محلی که به ابتکار شورای عالی استان ها برگزار شد با تبریک سال نو گفت: عید نوروز خودش نشان دهنده نخبگی ملت ایران است که چند هزار سال پیش ابتکاری از خود نشان داده و نوروز را برای جشن های خود انتخاب کرده اند.

وی افزود: این نوعی هوشمندی و نخبگی ملت ایران در طول تاریخ است.

انسان ها همواره نیازمند تغییر هستند برای شکوفایی و نوسازی خودشان و انتخاب این روز و انطباق آن با فلسفه تغییر انسان ها نشان دهنده این است که ملت ما از ملت های پیش رو و تمدن ساز بوده است.

رضایی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه اضافه کرد: ماه شعبان ماه فرخنده ای است و طلاقی نوروز با ماه شعبان نشان دهنده آن است که ان شاءالله امسال سال گشایش و سال فرج خواهد بود و بسیاری از گرفتاری ها پایان خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور اختیارات شورای عالی استانها را بیشتر کند

رییس جمهور اختیارات شورای عالی استانها را بیشتر کند