مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 11:002021-03-27اقتصادي

تدوین بسته اجرایی پشتیبانی و مانع زدایی از تولید


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای نام گذاری امسال توسط رهبر انقلاب اسلامی، بسته اجرایی و عملیاتی در خصوص پشتیبانی از تولید و مانع زدایی تهیه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی در اولین جلسه مدیران معاونت طرح و برنامه در سال 1400، گفت: بسته اجرایی پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، در سه ضلع وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های همکار و مرتبط با تولید و بخش ارکان حاکمیت در دو بخش پشتیبانی و مانع زدایی برنامه تدوین می شود.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بخش اول که مرتبط با داخل وزارت صنعت، معدن و تجارت است در چهار بخش تفویض اختیارات وزارت خانه به استان ها و تشکل های خصوصی، حذف گلوگاه های داخلی، اصلاح رویه ها و حذف و اصلاح برخی از بخشنامه ها و آیین نامه ها است.

پیگیری حذف مقررات زائد در بخش تولید خواسته مهم بخش خصوصی زرندی با بیان اینکه در فرآیند تدوین این بسته از بیش از 800 نفر از فعالان صنعت، معدن و تجارت و صاحب نظران اقتصادی نظرخواهی در خصوص موضوعات مرتبط با تولید شده است، تصریح کرد: در این نظرخواهی مهم ترین موانع تولید، عدم ثبات اقتصاد کلان، تورم بالا، نبود نقدینگی مناسب، تحریم های خارجی و جذاب بودن بازارهای غیرمولد عنوان شده است؛ از دیدگاه این 800 فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بسته اجرایی پشتیبانی و مانع زدایی از تولید

تدوین بسته اجرایی پشتیبانی و مانع زدایی از تولید