مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 11:352021-03-27سياسي

جزییات مذاکرات ظریف با وزیر خارجه چین در تهران


ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه چین با تاکید بر لزوم عمل ایالات متحده به کلیه تعهدات برجامی خود اضافه کرد: رفع تحریم ها علیه ایران ، - می تواند زمینه اجرای کامل برجام را فراهم آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز با وانگ ایی، عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین که دیروز در راس هیاتی وارد تهران شده است دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در این دیدار، در خصوص موضوعات مهم روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن خوش آمد گویی به وزیر امور خارجه چین، به پنجاهمین سالگرد بر قراری روابط دیپلماتیک بین ایران و چین اشاره کرد و افزود: البته سابقه روابط دو تمدن بزرگ ایران و چین به قرن ها قبل باز می گردد و با امضای نقشه راه برنامه همکاری های جامع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین روابط دو کشور بیش از پیش مستحکم تر خواهد شد.

ظریف چین را دوست دوران سختیها دانست و افزود : برهمین اساس ما از مواضع و اقدامات چین در دوران تحریم های ظالمانه علیه ایران تشکر و قدردانی می کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر لزوم عمل ایالات متحده به کلیه تعهدات برجامی خود اضافه کرد: رفع تحریم ها علیه ایران ،می تواند زمینه اجرای کامل برجام را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مذاکرات ظریف با وزیر خارجه چین در تهران

جزییات مذاکرات ظریف با وزیر خارجه چین در تهران