مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 12:152021-03-27سياسي

محسن رضایی: قانون اساسی در خصوص شوراها ابهام دارد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه قانون اساسی در خصوص شوراها ابهام دارد، گفت: شوراها پیشنهادات خود را برای تدوین برنامه هفتم توسعه ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، پیش از ظهر امروز وبینار سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکمرانی محلی به میزبانی شورای عالی استان ها با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

 علیرضا احمدی رییس شورای عالی استانها گفت: شوراهای شهر و روستا از اهمیت زیادی در حوزه اجرای سیاست های کلی نظام و اداره امورات کشور برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط موثر و مستمر شوراها با دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی افزود: از آن جایی که مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از مهمترین دستگاه هایی است که می تواند ظرفیت های شوراها را در کشور به روز رسانی و کارآمد کند تلاش کردیم این وبینار را برگزار کنیم.

احمدی ادامه داد: همانطور که دیدیم مجمع تشخیص مصلحت نظام در ماجرای سلب اختیار وضع عوارض از شوراها در لایحه مالیات بر ارزش افزوده ورود کرده و توانست با همکاری این نهاد جلوی قانونی شدن این لایحه را بگیرد و برای اصلاح به مجلس برگشت داده شد.

احمدی: فصلی در برنامه هفتم توسعه به شوراها اختصاص یابد رییس شورای عالی استان ها اضافه کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در بحث سیاست های کلی نظام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: قانون اساسی در خصوص شوراها ابهام دارد

محسن رضایی: قانون اساسی در خصوص شوراها ابهام دارد