مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 12:352021-03-27دانش

مرکز رشد نوشهر در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد


علی معتمدزادگان، رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: ساختمان مرکز نوآوری و رشد شهرستان نوشهر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - رییس پارک علم و فناوری مازندران گفت: ساختمان مرکز نوآوری و رشد شهرستان نوشهر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان ساختمان دوم مرکز رشد نوشهر (برادران لر) در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد.

علی معتمدزادگان، رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: ساختمان مرکز نوآوری و رشد شهرستان نوشهر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان ساختمان دوم مرکز رشد نوشهر (برادران لر) در خرداد 1400 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

معتمدزادگان با بیان اینکه ساختمان مرکز نوآوری و رشد شهرستان نوشهر از پروژه های اولویت دار استان است، افزود: این پروژه خیرساز در 2400 متر مربع در چهار طبقه در خرداد 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

رییس پارک علم و فناوری مازندران مازندران خاطرنشان کرد: مرکز رشد و نوآوری شهرستان نوشهر با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کسب و کار های نو و استارتاپ ها در بین جوانان تحصیل کرده و آموزش و توانمند سازی جوانان خلاق و دارای ایده های نو ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد نوشهر در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد

مرکز رشد نوشهر در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد