مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 13:102021-03-27سياسي

گردشگری لازمه فرهنگ یزد است


امام جمعه بخش مرکزی و نائب رییس شورای حوزه های علمیه استان یزد به ظرفیت یزد در دو جایگاه علمی و مذهبی و همچنین زندگی مسالمت آمیز ادیان اشاره کرد و گردشگری را لازمه فرهنگ غنی یزد دانست.

- ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی و نائب رییس شورای حوزه های علمیه استان یزد به ظرفیت یزد در دو جایگاه علمی و مذهبی و همچنین زندگی مسالمت آمیز ادیان اشاره کرد و گردشگری را لازمه فرهنگ غنی یزد دانست.

آیت الله سیدکاظم مدرسی در نشست با تعدادی از فعالان گردشگری به جایگاه کشور ایران در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: ایران در حوزه تمدن اسلامی سومین کشور پس از مصر و عربستان صعودی است که البته دشمنان اجازه نزدیک شدن به این کشورها را نداده اند.

وی یزد را دارای برند بالاتری در کشور اسلامی ایران دانست و گفت: یزد با داشتن قدیمی ترین مسجد در دنیای اسلام (مسجد فهرج) که متعلق به نیمه اول قرن اول اسلامی است، برند بالاتری دارد هر چند که از این ظرفیت استفاده نکردیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به ترویج یزد در دو دیدگاه علمی و تعامل با دیگران (زندگی مسالمت آمیز ادیان) توسط یزدیها، تصریح کرد:در جایگاه علمی و مذهبی به علت دارالعمل بودن و دارالعباده بودن خصوصا با داشتن ظرفیت حوزه های علمیه و همچنین به علت تعامل ساختاری و نشست و برخاست با سایر فرق و مذاهب با در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری لازمه فرهنگ یزد است

گردشگری لازمه فرهنگ یزد است