مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 15:252021-03-27اقتصادي

وضعیت توزیع مرغ در خراسان شمالی مطلوب است!


تثبیت قیمت مرغ، توزیع مرغ بین اقشار ضعیف جامعه و اخذ سهمیه بیشتر مرغ از کشور برای خراسان شمالی اقداماتی است که باید انجام گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی بعدازظهر امروز در نشست تنظیم بازار استان با تأکید بر اینکه خراسان شمالی در نحوه توزیع مرغ جزو استان های خوب کشور است، افزود: وجود صف را در استان انکار نمی کنیم زیرا این مشکل ملی است اما تاکنون در این حوزه هیچ کوتاهی نشده بلکه همراهی و پیگیری خوب مدیران استان را هم شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: گرانی سایر کالاها و توزیع خارج از سیستم از دلایل اصلی تشکیل صف است اما چگونگی نظارت بر این مسئله بسیار مهم است چون مدیران دلسوزانه و در حد توان خود اقدامات و تدابیر لازم را انجام می دهند.

شجاعی خواستار توزیع مرغ در بین اقشار ضعیف جامعه، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شد و تصریح کرد: توزیع مرغ همچنین در روستاها استمرار یابد.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه جلوی خروج غیرقانونی مرغ و هرگونه سوءاستفاده ای را خواهیم گرفت، افزود: باید به فکر رفاه حال مردم باشیم و حق روز باقی مانده از ایام عید مرغ تنظیم بازار استفاده نکنند اما صنایع اجازه لغو قرارداد با این کسبه جهت تأمین مرغ موردنیاز را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت توزیع مرغ در خراسان شمالی مطلوب است!

وضعیت توزیع مرغ در خراسان شمالی مطلوب است!