مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 16:052021-03-27سياسي

18عنوان لایحه و مقرره که تصویب آن ها در 1400 حیاتی است!


حدود 18عنوان لایحه و مقرره در این راستا در حال تدوین است و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

از جمله این موارد می توان به «لایحه جامع وکالت»، «لایحه اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی»، - حجت الاسلام و المسلمین مصدق ضمن بیان برنامه هایی که برای معاونت حقوقی و امور مجلس در نسخه ارتقا یافته سند تحول قوه قضاییه پیش بینی شده است، گفت: این معاونت در 33 برنامه شامل دو برنامه کوتاه مدت، 22 برنامه میان مدت و 9 برنامه بلند مدت به عنوان نهاد مجری و در 47 برنامه به عنوان نهاد همکار معرفی شده است.

همچنین تعداد کل برنامه هایی که واحد های تابعه معاونت حقوقی و امور مجلس اعم از روزنامه رسمی کشور، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده و پژوهشگاه قوه قضاییه مسئول اجرای آن هستند 24 برنامه عنوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک وی با اشاره به تلاش و اهتمام گسترده معاونت در اجرای سند تحول قضایی به اهم اقدامات مهم انجام شده و در حال انجام این معاونت در این راستا پرداخت و گفت: در گام نخست ستاد راهبری سند تحول تشکیل شد و جلسات متعدد و منظم جهت برنامه ریزی در خصوص نحوه اجرای راهکار ها به صورت پیوسته برگزار می شود.

در همین راستا تعاملات گسترده ای با سایر بخش های قوه قضاییه از جمله سازمان های تابعه برقرار شده است که امیدواریم در جهت هر چه بهتر اجرا شدن برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18عنوان لایحه و مقرره که تصویب آن ها در 1400 حیاتی است!

18عنوان لایحه و مقرره که تصویب آن ها در 1400 حیاتی است!